2010. június 29., kedd

Első bejegyzésem

Sziasztok!
Most írok először ide a blogomba, pedig már jó ideje megvan.... Na mindegy... Azt hiszem írok a ballagásomhoz fűződő témákról. Nyolc év van mögöttem jó és néhány rossz emlékkel. Az osztályomba sosem tudtam rendesen beilleszkedni, úgyhogy csak attól a pár barátomtól volt rossz elválni, akik mellettem álltak. A középiskolát Balatonalmádiban, a kéttannyelvű suliban kezdem, nem maradok a városban. Anyummal voltam beiratkozáson és az iskola egyszerűen szuper, olyan jellege van, mint az amerikai filmekben az iskoláknak. :) A leendő osztálytársaim pedig... hát róluk nem tudom mi legyen a véleményem... még nem sikerült megismernem őket. A gólyatáborban lesz módom beszélni velük. Aztán pedig 31-én beköltözöm a koleszba. Már alig várom, de a tesóim meg anya, meg abarátok nagyon fognak hiányozni.
Na jó ennyi mára elég is lesz. :)

2 megjegyzés:

tomi. írta...

Szia Zsuzsiii:D! Nagyon tetszik a blogod, de ha lesz időd majd még írsz bejegyzést? :$:).

Suzbey írta...

Szia, bocsi, hogy nem írtam :S köszi amúgy :)